Pages

Wednesday, April 13, 2011

Kutipan Terkini @Semasa Filem Hikayat Merong Mahawangsa RM6.49 Juta: Minggu Kelima (13 April 2011)

Setelah berada di pawagam di Malaysia selama 5 minggu, kutipan terkini @semasa filem Hikayat Merong Mahawangsa berjaya mengumpul RM6.49 juta sehingga 13 April 2011, pukul 12.01 tengah hari.

Nampaknya kutipan terkumpul semakin slow setelah mencatat:
Sumber: FINAS

18 comments:

husna said...

syabas cerita melayu, diorang pun boleh ke depan jugak

Ieda Al-Habsyi said...

HEBAT, TAHNIAH! :)
VIDEO SOYA LUDAH - PELARISSS TU!

relevan said...

Patut lah tiada lagi kat aStro first.. masih laku filem ni..

Fikri Rais said...

tunggu next muvi by KRU studio plak..

awie958 said...

kesiannya buat movie juta2 tapi kutipan tak sampai 10 juta pun

peaNut said...

mmg hebat la cta ni kan...hurmmm,,,peanut x tgk lagi HMW ni...nnti la kalau ada pluang nk tgk dvd je la...huhu

Myvitrd said...

wah kencanglah dia orang punya bonus tahun ni.. masyuk terus..

Next week nak ajak cik pn. g tengoklah..

sahromnasrudin said...

hebat citer nie

Noriz said...

wah bagus...tpi masih tak balik modal 8 juta tu kan...

amirah said...

sikitla pulak.rasanya trend negara kita masih suka filem yg ringan kut..

velasrizal said...

tu blm msk jualan lua negara lagi tu..klo cmpr msti lbh 10 juta

Zura said...

khurafat masih mendahului..

J.M.R said...

see..sapa ckp citer melayu takde market..

amal said...

oh.. ingat dah berjaya mengatasi khurafat :D

siti murni said...

hebat jugak jumlah kutipan tu...hopefully, KRU akan terus buat filem2 berkualiti mcm merong mahawangsa ni...

azzey said...

saya plak x minat citer2 yg cam gini..

klik HB

mohdfadil said...

terbaek..

Anonymous said...

pada saya kutipan filem ini akan bertamabah jika KRU Mmenambahkan aksi2 pertempuran gaya SILAT ASLI.. bukanlah gaya kung fu seperti yang berlaku sekarang nie... bagi saya jalan cerita filem nie memang terbaik... saya bagi 5 bintang... tetapi teknik pertarungan sy boleh bg 2 bintang jer.... kerana setiap pertarungan tidak melambangkan seni pertempuran melayu iaitu silat....