Pages

Thursday, April 28, 2011

Pizza Hut Diskaun 50%?

Sekarang ni Pizza Hut ada buat promosi diskaun 50% ke atas menu pilihan. Antara menu yang boleh dinikmati adalah:
  • Pizza Personal Hawaiian Chicken @RM4.50

  • 4 ketul kepak ayam @RM3.75

  • Meatball Bolognaise @RM5.25

  • Pizza Super Supreme Personal Cheesy Lava @RM6.75
Syarat-syaratnya adalah:
  • Makan di sana aja (dine-in) so tak boleh dibawa balik (take away)

  • Hari bekerja: Isnin hingga Jumaat

  • Setiap orang hanya dibenarkan untuk memilih satu menu pada harga 50% diskaun

  • Promosi ini tidak termasuk Pizza Hut KLCC dan Genting Highlands
Nak tahu lebih lanjut, jom diskaun 50% Pizza Hut.

15 comments:

Nik Zulkhairi said...

ada syarat dari pukul berapa ke pukul berapa? pakai baju kaler apa?

Sharinginfoz said...

nik: rasanya tak ada le pula mengenai pukul berapa dan baju apa....

amirah said...

la, untuk sorang je boleh pilih..

Zura said...

nk trylah...belanje boleh..??:D

Suliana said...

yummy.. baru lepas mkn piza isnin lepas.. hehe

hazman aka species1980 said...

whoaaa.... promosi bagus pizza nie....kena singgah jugak nie

Ash said...

Hu sedap2, siapa la nak blanjer gua ni hehe.

faiz said...

mmg murah tapi xde mase nk pergi..

Shairazi Saidin said...

OK! Sangat lapar, terima kasih! Murah kan. 50% tuu...


HOT | Lady Gaga jatuh ditimpa piano. Reputasi Lady Gaga menjunam.

Mira iiya said...

dh lm xmkan kat pizza hut..,kl ni kna pegi jgak..,!!

aque said...

ala.. ada syarat plak.. huhuhu
ingat ley take away.. keh3..

eelobor said...

best nih...nasib baik dia bagi setiap orang cuma satu menu jer pada kadar 50%

kakchik@ella said...

thnks for sharing. sejak DOmino pizza makin digilai ramai ni, Pizza Hut kena la buat promosi gila2. hihi

Iza said...

Assalam..
Wahh, siap bersyarat pulak.kompom tak leh nak pi sbb opis hour..

relevan said...

Timbang Getah hujung minggu ni..boleh lah masuk Pizza Hut..