Pages

Saturday, April 30, 2011

Live Kelantan vs Kuala Lumpur: Liga Super 30 April 2011

Update: KELANTAN 2-0 KUALA LUMPUR Video @youtube
  • Perlawanan tamat dengan Kelantan 2-0 Kuala Lumpur. Dengan ini Kelantan merampas kembali tahkta Liga Super daripada Selangor

  • 80": Chanturu menjaringkan gol kedua untuk Kelantan. Jika Kelantan mengekalkan kedudukan maka Kelantan merampas tahkta Liga Super daripada Selangor

  • Tamat separuh masa pertama

  • 24": Kapten pasukan Kelantan, Mohd Badri Mohd Radzi (Piya) menjaringkan gol dengan larian solo dari tengah padang

Hari ini, 30 April 2011 akan berlangsung perlawanan bola sepak Liga Super antara Kelantan vs Kuala Lumpur. Kelantan akan bermain di hadapan penonton sendiri di Stadium Muhammad IV, Kota Bharu, Kelantan pada pukul 8.45 malam.

Kelantan yang berada di tangga ke-3 dengan 30 mata manakala Kuala Lumpur di tangga ke-12 daripada 14 pasukan di dalam Liga Super. Kelantan perlu menang malam ini bagi membolehkan memintas Selangor yang menjadi pendahulu liga dengan 33 mata. Kemenangan malam ini membolehkan Kelantan berada di puncak liga kerana Kelantan mempunyai kelebihan perbezaan jaringan 19 gol berbanding Selangor 7 gol.

Sama-sama le kita nantikan perlawanan Kelantan vs Kuala Lumpur malam ini. Sorry saya tidak dapat update minit ke-minit malam ini, apa-apa pun boleh dapat keputusan terkini dengan Kelantan vs Kuala Lumpur:

No comments: