Pages

Tuesday, April 12, 2011

Notis Penting Saham Bank Rakyat

Bagi yang sudah menjadi ahli Bank Rakyat dengan membeli saham baru-baru ini, mesti gembira kan? Sorrylah sekarang ni asyik cerita mengenai saham Bank Rakyat aja. Yang ni adalah notis penting mengenai saham Bank Rakyat yang saya dapat kat facebook.

So berhati-hatilah bagi yang baru nak langgan dan ada pihak yang mengaku dilantik oleh Bank Rakyat bagi tujuan pembelian saham. Proses untuk memiliki saham Bank Rakyat hanya boleh dilakukan di cawangan Bank Rakyat sahaja.

Macam-macam le dengan orang yang mengambil kesempatan.





26 comments:

Kancilbiru said...

ish ish ish...bila ada peluang macamnilah jadinya..kita jangan cepat percaya..

faisya said...

jangan le ada yg mudah percaya

hafrul said...

ada tarikh tutup ke utk tambah saham (RM 500) nih?

kakchik@ella said...

mesti ada apa-apa, kan. sbb tu Bank Rakyat kuar notis camni.

Miecyber said...

Ada jugak yang kreatif di saat Saham Bank rakyat tengah hot nie...


Peribahasa Jepun ( Part 2 )

DKosongLapan said...

ok je en sharinginfoz @ en nik....
awok haghi ni Insyallah nak ke bank rakyat....semalam udah bertanye...dah ambik borang ape yang patott

Sharinginfoz said...

Hafrul: Tak ada tarikh tutup cuma bergantung kepada jumlah, kalau dah capai jumlahnya so habislah

eelobor said...

cepat sungguh manusia ni bila bab2 nak menipu dan mengencing orang nih

velasrizal said...

ada yg nk amek kesempatan rupanya

relevan said...

Vendor palsu nak amik kesempatan..

awie958 said...

asal ada peluang nak buat duit apa sahaja cara di cuba untuk memperdaya orang.

Telaga Tujuh Part 1
Telaga Tujuh part 2
Telaga Tujuh Part 3

phycrewz said...

macam2 la skrg ya.. org bijak gtu,bijak amik kesempatan..

Download IE9 Laju

Myvitrd said...

Biasalah bro ramai je yg nak ambil kesempatan dekat orang lain sebenarnya ..

Jgn percaya agen2 ni.. g direct terus

J.M.R said...

time2 ada saham baru gini, ramai la nak ambil kesempatan..hati2 sumer!

Lagenda said...

baik terus berhubung dengan bank yg berkenaan je. Tak suka guna agen2 nih!

Kan..ada yg dah menipu nih..x suka tau!!

mamaqari said...

ada je yg nk mengambil kesempatan..

azzey said...

org yg buat keje kotor cam gini ; kreatif x betempat namanya. kita bakor je...:P

Anonymous said...

Lagi satu masalah ialah manusia2 yang tak tahu nak beratur (termasukla pakcik dan makcik2 yg beragama islam yg tak tau malu untuk potong orang yg berbaris panjang)..... ada sesape kat sini mengalami mende yg same? :D

amirah said...

semuanya nak amik kesempatan..nak cepat kaya..ishh

dinsblog.com said...

ade jugak yg ambil kesempatan..

toyolkiut said...

btul tu, TK lbh senang berurusan terus dngn pegi bank dr orang2 yg x d kenali ni..
bimbang jg..

Wanieyra said...

thanks singgah. kalau benda2 mcm ni mmg selalu orang ambil kesempatan. semuanya nak jalan senong je

herlina said...

i baru je beli rm500 tadi...ramainye orang kat bank...3 jam i tunggu..

nak tanya bile dapat deviden tu,,,tiap2 tahun ke?????

then bile tarikh matang saham ni...???

Sharinginfoz said...

herlina: dividen tiap2 tahun dan tiada tarikh matang

The Traveler said...

kurang berbaloila beli syer /saham BR ni..bacaan lanjut di sini http://syah916.blogspot.com/2011/04/perlu-ke-syer-bank-rakyat.html

senoipraaq said...

Dua bulan lagi tahu la berapa dividen Br akan abayr pada pemegang saham.Harap 15 pertus lagi.