Pages

Sunday, April 24, 2011

Dapat Cek Daripada Exabytes: Sewa Ruang Iklan

Ingat tak tulisan saya sebelum ini mengenai iklan exabytes? Guess what? Baru dapat cek RM100 daripada exabytes untuk sewa iklan di blog sharinginfoz bagi tempoh 3 bulan.

Siapa nak bagi duit kan, di samping berblogging, bolehlah kita sewakan ruang kat blog kita kepada mereka yang nak iklankan produk dan perkhidmatan. Lagi satu ianya tidak menjejaskan status glitterati Nuffnang. Dapat tahu mengenai benda alah ini daripada myvitrd. Thanks bro.

22 comments:

Farra said...

Wahhh boleh tahan
Kene blajar gak ni

faiz said...

byk ye...dulu saye deal dgn exabytes RM50 je..

KiD said...

waaaahhh... side income tu!!! tahniah bro!

Bulan Purnama said...

wah .. best nih .. tahniah .. thax for de info .. memang sharinginfoz betul lah .. hihi

Ardini Humaira said...

bertuahnya.. rezeki, Alhamdulillah... tahniah sharingfoz1! :)

velasrizal said...

kene letak gak lah menatang ni

DaHLia said...

dapat gak offer tu..
tapi dia mintak quotation, tak bagi2.. sebab tak tahu nak letak berapa.. huhu

Miecyber said...

Congratss...


KTM lancar Tiket 1RM

puanbee said...

ok lah dapat jugak faedah berblogging kan :)

relevan said...

Kena pasang juge nih..nanti nak rayau..

Myvitrd said...

tahniah bro... aku tak sampai lagi.. jam kot dekat Jalan tun razak.. hehehe

SyUhAdA said...

wah..
thniah..
syu dah try apply..
tp x dpt blsn lg pon..

iza said...

Assalam..
tak aci..tak aci...
saya letak RM50 je..huhu...
Alhamdulillah la...dpt jgk kan..tahniah...tak sabar nak tunggu tempoh sebulan lg...

~aSHa~ said...

rezeki rezeki....tahniah

Eyriqazz said...

wah,tahniah..bolehla blanja makan nanti...hik3

siti murni said...

wahh...best nya..tahniah dapat cek seratus tuuu...:)

山下聖人 said...

Hi sharing is power...I got the cheque, but mine is lesser as my UV not as high as yours.

http://followtrends.blogspot.com/2011/04/yeahexabytes-send-me-my-online-income.html

hazman aka species1980 said...

blog yang trafik tinggi macam bro senang skit nak letak harga.... ;-p

Zura said...

duit lg..

THE LEKAT LEKIT STORY said...

saya dapat email dari exabytes untuk 100 bloggers to advertise tapi masalahnya inilah kali pertama saya nak cuba exabytes & sy tak pernah sewa ruang iklan kat blog & saya tak tau nak bg sebut harga macam mana sebab saya tak tahu harga. boleh tolong saya tak.

We are interested to advertise at the top part of your sidebar, 160x300 or 728x90 below your blog banner.

Kindly quote us your best price for 3 months.

Kak Aya said...

sungguh mengujakan!

clement said...

Wah... gaya lah nih... dapat cheque dah... boleh lah register domain untuk sendiri sekarang... baru RM38 setahun! hohohoho!