Pages

Saturday, April 9, 2011

Gelang AC Mizal di Maharaja Lawak

Kali ini sudah 2 minggu rancangan Maharaja Lawak ke udara melalui Astro Prima dan bermula minggu depan ianya akan disiarkan melalui Astro Warna. Yang saya nak cerita kali ini bukan mengenai kisah @prestasi peserta-peserta tetapi ramai yang selepas membuat persembahan "perli" AC Mizal (pengacara) dengan gelang yang dijual AC.

Kalau tak silap 3 peserta iaitu Nabil, Balas dan Jozan. Macam-macam penangan gelang AC Mizal. Masih ingat lagikah entri saya mengenai "Apa cerita business MLM Gelang AC Mizal sekarang?"

By the way 5 peserta berada di tangga terbawah (tanpa mengikut turutan) adalah:
  • Amir
  • Zihan
  • Man
  • Wai
  • XN3
Peserta pertama yang keluar dalam Maharaja Lawak adalah .................. akan diumumkan pada minggu ketiga. Nampaknya tiada penyingkiran le kot ataupun dua peserta akan disingkirkan.

15 comments:

Dawa said...

perasan gak td. AC kelu je. mesti malu xtau nak cakap apa dh. huhu

eelobor said...

bini kawan suka tengok & dok tergelak dari tadi. kawan cam biasa laaa, jeling bila ada yang betul2 mencuit hati jer

velasrizal said...

pedih telinga dia

faiz said...

xdpy tgkla minggu ni..

J.M.R said...

gelang ac mijal gk yg dapat nama..hahahah

sabree hussin said...

asyik kena je

phycrewz said...

sepah jgla yg mantop td.. mggu depan no more maharaja lawak live, sbb aku xda mustika..adei

PHYCREWZ

saya_arief said...

ac kene bahan malam nie.
hahaha.

otteck45 said...

minggu ni kurang kick !!!

Alexandriana Alia said...

heehee. sabar jelah

azzey said...

Tgk juga mlm tadi,,,,hu3..

Noriz said...

dari 1st episod dah kena sound kan...masa zizan dgn johan cakap "pakai gelang AC jadi robot"... hahhaha, padan muka dia

relevan said...

Langgan aStro beyond sekali pakej..

hazman aka species1980 said...

sememangnya GELANG AC MIZAL nie jadi bahan modal diorang melawak....

amirah said...

pasni tk dpt tgk live dah..huhu