Pages

Tuesday, June 14, 2011

Sah Pakej Astro Naik | Dah Terima Surat

"Dukacita dimaklumkan, akibat tekanan kos yang berterusan, termasuk kos kandungan global dan tempatan serta hak-hak siaran, harga pakej-pakej tertentu akan disemak, termasuk pakej langganan anda seperti di bawah ini."

Begitulah ayat yang ditulis dalam surat astro mengenai KENAIKAN, oppsssss penyemakan bukan kenaikan OK. Sebelum ini saya ada tulis entri mengenai "Pakej Astro Naik Mulai Julai 2011".

Kenaikan bagi pakej yang saya langgan, 2 mini + sport + movie adalah sebanyak RM7 kepada RM112.95.

Terima kasih Astro bagi kenaikan ini kerana ianya dapat mempertingkatkan mutu siaran kepada pengguna. Nanti lain kali kalau ada apa-apa masalah, jangan segan silu untuk MENYEMAK harga yang ditawarkan, kesian kat astro kena tanggung kos kenaikan.

12 comments:

sahromnasrudin said...

memang terbaek la si mastro nie huhuhhh

Lulu Caldina said...

ceh..

lydzar said...

blum dapat lagi surat dari astro..ntah berapa pulak la bil lepas ni

Puteri Balqis said...

Lepas ni tak guna astro lagi, minyak naik...Astro pun naik juga...

aque said...

hurm... sume barang pown da naek harge...

terime je la... huhuhu

~aSHa~ said...

alahai astro....

CikLilyPutih said...

ermm makin melampaulah diorg nie ek..

relevan said...

Bagus aStro ni..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aduhaii....ni rasa nak potong asterukkk..

faiz said...

xde alasan yg lebih bgus ke..dahla punye byk iklan..patutnya siaran berbayar ni xpyhla ade iklan..

eelobor said...

teraso nok menyupoh jah kor ananda krishnan nih

thebotak's said...

gila la...dh la aku amik sports..mustika..discovery...agak bape ek...arrghhh