Pages

Friday, June 10, 2011

Beli RM75 Tolak Voucher Tunai RM10 @Tesco

Semalam ada iklan di The Star mengenai penjimatan RM10 melalui voucher tunai bagi pembelian minima RM75 di Tesco. Memang sungguh menarik tetapi ianya hanya untuk 9 dan 10 Jun 2011.

Antara syarat-syaratnya adalah:
  • Kupon yang asal

  • Terhad pada satu kupon setiap transaksi

  • Voucher tidak boleh ditukar kepada tunai

  • Voucher tidak boleh digunakan untuk pembelian "voucher hadiah"
Apa-apa pun, jadilah pengguna yang berhemat dan hanya berbelanja apa yang perlu sahaja dan jangan terpengaruh dengan iklan tetapi kalau memang dah nak beli kebetulan ada voucher, dapatlah penjimatan kan?

7 comments:

Noriz said...

alamak, napa abg. Nik lmbat post entry pasal ni? huhu,
kena bongkar paper semalam la gayanye...hihi

D_08 said...

Selagi bulih jimat....kite jimat....tapi kalo tak bulih jugak...jangan berbelanje langsonggg

Zura said...

erk..ari nie last..

saza said...

alahaiii..x beli lak paper..huhu..padahal mmg shopping kt tesco

siti murni said...

alaaa...ada kat dalam the star ea...tak perasan lah! rugiii..huhu..

icee-yah said...

haritu dalam metro pun ada coupon rm5 tesco:)

folime said...

sekarang ada baru punya
17-19 june 2011
cepat cetak dan gunting

http://www.tesco.com.my/WebLITE/Applications/productcatalog/uploaded/pics/Promotions/WeeklyPressAd/Thisweek/pg2.jpg