Pages

Wednesday, June 8, 2011

OK Juga Cerita Dylan Dog (Dead of Night)

Semalam pi tengok citer Dylan Dog (Dead of Night) di TGV Wangsa Maju setelah mendapat tiket free. Secara keseluruhan cerita ini OK juga dan rating saya bagi 7.2 out of 10.

Ceritanya mengisahkan seorang penyiasat persendirian, Dylan ditugaskan untuk menyiasat pembunuhan seorang lelaki kaya. Di samping itu juga beliau mencari satu objek purba @artifak yang mana boleh digunakan untuk "menghidupkan" raksaksa yang mampu mengganggu ketenteram dunia.

Banyak aksi-aksi fighting dengan monster @serigali jadian @warewolf @zombie. Walaupun Dylan pada mulanya tidak mahu mengambil kes ini disebabkan pembunuhan melibatkan serigala jadian, beliau akhirnya akur disebabkan rakan baiknya, Marcus juga dibunuh dan bertukar menjadi zombi.

Untuk tahu apa kesudahan cerita Dylan Dog (Dead of Night), nantikan di pawagam yang berdekatan bermula 9 Jun 2011. By the way, cerita ini lebih kurang 1 jam 50 minit dan ratingnya ialah PG13 so bagi yang membawa anak-anak, be careful ya sebab ada sedikit adegan "nakal".

7 comments:

Unknown said...

mcm bes je..
klau smpat nnti,leh tgk..

malarang_kak said...

dapat juga tiket,myvitrd pun dapat,tapi tak sempat g amb pun tiket,sayang je tiket,last minute ada keja..ingat nak amb bagi kawan je,tapi tak sempat...

nur said...

free memang best..
dah lama tak tgk wyg..

hazman aka species1980 said...

bro ada gak ker smalam....saya lepak kat wangsa walk dari kul 5 lagi...siap tengok X-MEN dulu...makan kat KUNYAH cafe...kalau tahu leh lepak sama2x....

Azman Roslan said...

adegan 'nakal'?? heheh..

Ayie said...

oyeah.. macam best.. haha

Geng Borak said...

tak dapat pegi sebab keje.. huhuhu
Oreo Daddy Dunk (Fathers Day 2011)