Pages

Monday, April 12, 2010

No Strings Attached

No strings attached? Apa yang ada di dalam fikiran anda bila orang tanya mengenai perkara ini? Ianya sama ada tiada komitmen ataupun tak ada benda-benda yang terlekat pada sesuatu alat. Dalam hidup ni siapa suka dengan requirement macam ni kan. Yalah macam anda beli sesuatu ataupun melakukan sesuatu perkara, contohnya kalau beli handphone anda kena subscribe dengan sesuatu pengendali bagi sesuatu tempoh, memang leceh kan.

Ataupun beli komputer dengan harga RM1,000 tapi at the same time anda kena beli juga printer dengan harga RM500. Itulah condition yang dikenakan ataupun small print. Memang tak suka bukan. Ok saya bagi satu contoh lagi, anda sebagai eksekutif pemasaran untuk syarikat kad kredit, gaji yang ditwarkan ialah RM2,000 TETAPI anda kena mak sure dalam sebulan 100 kad kredit anda kena jual. Memang saya tak suka kalau macam tu. Tapi itulah hakikat kehidupan. Banyak benda dalam dunia ni ada aja sesuatu yang perlu anda lakukan untuk dapatkan something.

So apa yang kita mahu dalam kehidupan ini ialah sesuatu yang memudahkan terutamanya dalam era teknologi ni. Takkan nak guna internet kena guna wayar kot. So just nak memperkenalkan wiggy from P1WImax.

Inilah wiggy yang saya maksudkan. Ianya modem yang anda perlukan untuk melayari internet. Jangan risau, ianya "no string attached" sebab apa yang perlu anda buat ialah just plug-in kat USB port. Pas tu ia akan detect the signal, so bolehlah anda surf internet puas-puas. Tak kira di dalam rumah ke, kat pejabat ke, kat padang bola ke, dalam cinema pun boleh. Atas pokok? Why not as long as ada connection.


Saya rasa suatu hari nanti, orang semua move towards wireless technology. Sebab ianya memudahkan kehidupan kita. Anda bolehlah find out more details about Plans and packages for wiggy.

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

6 comments:

JAI said...

Gud Luck moga berjaya..

arekymz said...

wah..
laju ke??
kekadang kat kawasan kampung xde line,,
cam ne..

Solehah said...

tq info..then all d best.. :)

Ken Wooi said...

i still wont get it.. =P

Rabia Sensei said...

Good luck for the entry!
Btw, they add another requirement for this entry..you need to embed Project Alpha video widget on your blog..check again in the project alpha website.. =D

Sharinginfoz said...

rabia: thanks. dah letak the widget, kat bawah badge project alpha