Pages

Saturday, April 3, 2010

Ambank: Transact & Win (Lakukan Transaksi dan Menang)

Hmmm, unik juga peraduan daripada Ambank ni. Ni dapat dalam newspaper. Biasalah trend sekarang ni, syarikat-syarikat mengiklankan produk ataupun perkhidmatan mereka dengan menggunakan flyer dan letak dalam suratkhabar.

Anyway berbalik pada Ambank ni. Peraduan ini bermula pada 1 April hingga 31 Mei 2010 (kiranya dua bulan le). Hadiah mingguan berupa 8 X RM80 Baucer tunai 7-evelen. Di samping itu juga hadiah bulanan berupa:
  • Pertama: 1 X RM800 Baucer Tunai 7-Eleven
  • Kedua: 1 X RM500 Baucer Tunai 7-Eleven
  • Ketiga: 1 X RM200 Baucer Tunai 7-Eleven
So itulah hadiahnya. Menarik tak menarik anda decide le. So untuk dapatkan hadiah tersebut anda dikehendaki untuk melakukan transaksi dengan Ambak, contohnya, pemindahan dana antara bank, pembayaran bil dan pengeluaran tunai (ada lagi........)

Seterusnya cetak resit transaksi. Lepas tu tulis butiran (nama, nombor ic dan nombor telefon) di belakang resit. Lastly, Masukkan resit anda ke dalam kotak penyertaan.

So baca details sebelum anda decide untuk sertai peraduan ini. Hmmmm memang kreatif le syarikat-syarikat dan bank-bank sekarang untuk menarik minat orang ramai.

2 comments:

JMR said...

banyak gk bank bwt contest gini skng nih...

Anonymous said...

Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.