Pages

Monday, January 18, 2010

Jom Bercuti Percuma di ASEAN

Ni masa pi Tesco semalam, dapat ads ni diletak atas cermin kete... Hmmmmmm sekarang ni MAS buat contest "saya nak Cuti"....... so kalau sesiapa nak cuti ke mana-mana destinasi ASEAN bolehlah masuk peraduan ni.... Ingat ya, ASEAN tu tak termasuk jepun dan UK... he he he.....

Tarikh tutup peraduan ialah 31 Januari 2010.

Senang aja, peraduannya.... ikutlah langkah-langkah seperti di atas.. So kalau berjaya dapatlah masuk dalam rancangan TV Astro Ria......

Apa-apa pun sebelum masuk peraduan ni.. baca dahulu terma-terma contest ni... Good luck.....

8 comments:

Capo Grande said...

nak join nak join....hehe..

ezzati said...

Akak masuk?..gud luck :)

velasrizal said...

nak cuti duit takde

JMR said...

hehe..igt nk join gk..penah terbaca haniz zalikha buta preview menda nih...gud luck!

|| NaFiRaa || said...

ahaks.. cam best.. tapi ai nih slalu x de luck kalo masuk contest.. kikiki..

Eyriqazz said...

contest lagi...kena join ni..redmummy dah menang,aku bila lagi?huhuhuhu...

Aura Hanis Zalikha

Sharinginfoz said...

capo: join jangan tak join....

ezzati: tak masuk le bagi chance kat org lain..

velasrizal: cari jangan tak cari duit,....

JMR: join aja...

nafira: memang best,.....mana tahu luck ada nanti...

eyriqazz: mana tahu dapat yang ni ke,......

Lyana Hisham said...

mcm best..

click2 cimb 2