Masih ingatkah lagi dengan entry yang saya tulis on P1Wimax mengenai service interruption??? Selepas tu dapat sms from P1Wimax yang cakap diaorang akan waive 1 bulan fees.....
So sekarang dah terima e-mail dan bila check bill via internet memang confirm diaorang dah deduct RM69.00 untuk bulan ni....... So bulan ni dapat guna broadband percuma le.......
Then at the same time, P1Wimax hantar juga e-mail mengenai network upgrade yang akan dibuat di seluruh Malaysia.. Tak apalah diaorang buat dari pukul 3.00 pagi hingga 8.00 pagi.....
So macam tu le... itu dinamakan customer service improvement setelah complaint from pengguna / customer......
Keep it up P1Wimax if you really want to be the best.......
16 comments:
harap p1 improve cuz byk complaints....
nanged u.OMG, I received 144 million from saddam hussein!!! Nang this to read about it!
PI Wimax bagus dak dari segi jaga customer.
Tapi rasanya still susah nak kejar Streamyx.
Nang bro! www.boisanerd.blogspot.com
Wahhh best lah macam tu..kire free je~
best le dpt free..heehe
tp pi wimax byk tmpt takde coverge g pon...
cakap ade, tp takde...
walawehh.. syok la klu mcm tu..:)
tul tu...
kawan sumi pernah buat mcm tu kat Celcom..
dh la hampeh nak dpt lain..sekali report..dpt la diskaun...hehehe
http://sumijelly.com
ye ke? aku punya asyik deduct bil je bila ada interuption..bila tah nak dapat free..hehe
P1 ok ke service dia.. aku pakai streamyx..tapi kekurangan dia tak mobile a..bleh online kat umah je.. :P
harap ader kemajuan
bgsla cmni kann
hmmm...mcm ni lah bgus...
kalau dia suruh bayar juga terus potong ajer
macam hakak punya celcom dapat 50% for 2 months kiranya sama gak laa kan?
sweetdarling79.com
bagus la dt respon yg baik..
wah,baGUS customer servicenya....plan nak amik wiggy untuk isteri..
Best ke Wimax.Macam nak try jugak laa..:)
Post a Comment