Pages

Friday, July 1, 2011

Tak Payah Bayar RM10 Apabila Downgrade Pakej Astro

Sebelum ini saya ada tulis satu entry bertajuk "Downgrade Astro Kena Bayar RM10, Sorry Not For Me". So lepas tu hantarlah complaint kepada Astro melalui online mengenai perkara ini then tak sampai 3 hari dapat e-mail mengesahkan bahawa saya tak perlu bayar RM10 bila mengurangkan channel.

So apa yang saya nak tekankan di sini ialah kita sebagai pengguna kena gunakan hak kita. By the way, ini bukan automatik ya seperti tajuk kat atas tu. So kenalah usaha sikit untuk mendapatkan pengecualian ini.

8 comments:

faiz said...

btol tu..hak kita kena dipertahankan..

Ayie said...

boikot je astro.. biar dia tau apa tuh Kuasa Pengguna..

Farra Da Smiley said...

haa btol tuh..
X pernah ada astro, so x rasa kesannya

hazman aka species1980 said...

info yang bagus untuk pelanggan ASTRO nie...tapi kita kena complain ke saluran yg betul macam kes KFC POCKETFUL saya.....ada hasil yang positif....

Geng Borak said...

thank you bro!! jom downgrade..
Dulu Aku Artis Undangan | Sekarang Blogger Bekas A...

Unknown said...

tapinye.... bila nak dowgrade... harga yg dipotong tak sama dgn harga masa langgan.... huhu... cam hari tu... nak cancel channel variety... ade ke dia kata tolak RM5 je... tak patut tul...

Unknown said...

alamak.... sya dah terbayar lak rm10 tu!
napa abg.Nik lmbat ckp...huhu rugi rm10 ku :(

Fiza Rahman said...

Betul tu...customers is always right ☺☺☺. Kena pertahankan hak kita gak.