Pages

Sunday, July 10, 2011

Jalan Tenang Sehari Selepas Perhimpunan BERSIH 2.0

Tengah hari tadi pergi ke Sogo. Ianya salah satu tempat panas semasa perhimpunan BERSIH 2.0 yang diadakan semalam, 9 Julai 2011. Kalau tak silap semalam, Sogo dinasihatkan oleh polis untuk menutup perniagaan selepas pukul 2.00 petang ++.

Hari ini, jalan memang lengang betul, so senang le tak sibuk dengan kereta. Kalau tak, biasanya dalam pukul 12.00 tengah hari, penuh dengan kesesakan lalu lintas.

Maybe disebabkan ramai yang beranggapan jalan masuk ke Kuala Lumpur masih ditutup. Apa-apa pun, tak begitu sesak dalam Sogo, so senanglah sikit membeli-belah pakaian anak-anak sempena Hari Raya yang bakal datang nanti.

Oppsss, bulan puasa tak masuk lagi dah fikir pasal raya.

12 comments:

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

Alhamdulillah jalan KL da pulih seperti sediakala.. =D

Azman Roslan said...

takpe shopping raya awal, heheh..

Nik Zulkhairi said...

sapa kata bersih menyusahkan? lagi menyenangkan ada la.. haha

velasrizal said...

skrg dh pulih spt bese

siti murni said...

Alhamdulillah lah kalau begitu...baru la lega nak shopping kan..

Anne said...

best nyer dah shopping raya:)anak2 mesti hepi.

nur said...

AMBOI.. DAH SHOPPING RAYA.. PUASA PN BLM.. TP I LIKE..

ALL IN ONE

JOM TENGOK GAMBAR BEST!!
JOM KE: ALL IN ONE

Hans said...

yups
orang trauma kut nak pergi sebab takut jammed macam semalam
heheehehe

10 Golongan Yang Dilaknat Kerana Arak

amirah said...

uiu..shopping raya..bagus2 nnt takyah bersesak2..

hazman aka species1980 said...

Baru aku terfikir nape diorang tak buat kat negeri yang dioran kuasai...

Zura said...

tue br namanye bersih..

munster said...

mcm jalan time raya.lengang!hihi