Pages

Saturday, July 30, 2011

Kisah Kelakar Malaysia Lawan Singapura

Walaupun Malaysia tidak layak ke pusingan seterusnya Kelayakan Piala Dunia 2014 peringkat Asia, ramai yang masih memperkatakan mengenai permainan. Anyway bukan itu yang nak saya ulas tetapi mengenai kisah anak pompuan saya semasa kami menonton perlawanan bola sepak ini di hadapan TV di rumah.

Afiqah: Mummy apasal asyik tengok bola aja, kalau menang pun bukan Mummy dapat hadiah!!!! Jom le temankan Afiqah tidur

Mummy: ###########

Cukuplah untuk kali ini. Tak nak komen sebab nak beri peluang kepada pembaca untuk komen.

6 comments:

faiz said...

heheh...kanak2 mmg xkn faham kan..

*∽ IZAN ∽* said...

cerdik cerdik.. memang realistik betul anak dara sorang nihh ehehehehe

Hans said...

hahaha
budak2 skrg bijak
:-)

http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/07/kontest-menang-duit-raya.html

shera haifa said...

anak2 yg perlukan belaian sblm tido..hehe

mamaNoriz sini.. said...

ekeke... samalah dgn anak sya pun...
baik je dia sound baba dia..."baba ni asik bola- bola -bola... bising jek Rayyan nk baca buku" .. huhu, padan muka husben....

amirah said...

hihihi...