Pages

Thursday, March 24, 2011

Youtube Yang Anda Akan Tengok, Tengok dan Tengok Lagi!!!

Pernah tak tengok youtube "Charlie bit my finger - again!". Video ini telah dimuat naik pada bulan Mei 2007 dan semasa entry ini ditulis, 294, 746, 163 kali dilihat. Memang funny betul video ini. Jom kita tengok kisah menarik ini.

Adik-beradik ini ialah Harry dan Charlie. Kalau tak silap semasa video ini diambil umur mereka adalah Harry (3 tahun) dan Charlie (setahun). Charlie menggigit jari Charlie dan ianya tidak begitu sakit.

Selepas itu Harry memasukkan jarinya ke dalam mulut Charlie. Maybe nak bergurau senda dengan adiknya. Guess what happen after that?

Mula-mula Harry gelak disebabkan Charlie memberi respon dah "berjaya" since Charlie mula menggigit tanggannya. Tetapi Harry dengan mukanya kelihatan sakit "Ouch, oooooouch, oooooouch, Charlie, ooooooooooooooouch. Dan Harry memandang muka Charlie dan berkata that's really hurt sambil melihat jarinya".

Selepas itu Charlie, gelak tak habis-habis. Memang lucu betul dua-beradik ini. Nak saksikan lagi, boleh tengok video "Charlie bit my finger - again!" di youtube atau layari blog, Harry and Charlie.

11 comments:

arekymz said...

cute betol budak 2 ni..
huhu

eelobor said...

hehhe...memang lawak

faiz said...

mmg lucu karenah bdk2 ni..

Murni Alfathunnisa said...

alolo...cute nyer..

Amyna said...

sian harry...jari sakit kena gigit... hehehe!

Unknown said...

Salam.

Saya tengah buat survey pasal blogging untuk kertas projek saya. So, kalau berkenan sudilah isi questionnaire di bawah ini. Thank you so much 

https://spreadsheets.google.com/viewform?hl=en&pli=1&formkey=dGlZbzRKVmtxWWhPOWt3c0hIdzF5T0E6MQ#gid=0

Salam,
Lily

Cipina said...

huhu..video favourite adik saya ni..asal nangis je, bagi dia tengok video ni. terus diam :P

budak dua orang ni memang comel. hit pn antara yg tertinggi kat youtube kan?

amry said...

budak2 ni saper erk bro? aku dah pernah tengok video ni,macam tak ada apa jer bagi aku.tapi kat entry ko ni terus peik aku sebab ada blog diorang sendiri.Title "charlie bit my finger" lak tu.ramai pulak fan budak2 ni..ish

Geng Borak said...

haa'aah.. bendanya simple je.. video budak2.. tapi tarikannya.. perghhhh
Kapal Terbang Beruang

azzey said...

Mmg comey...:)

miss nina said...

nak p tengok la.
sharing berjaya teka dgn tepat, sila hubungi Cik Nina