Pages

Wednesday, March 23, 2011

Habis Raja Lawak Kini Maharaja Lawak Pula @Astro

Man dinobatkan juara Raja Lawak 5, so bermula 1 April 2011 @setiap Jumaat melalui Astro muncul pula Maharaja Lawak. Maharaja Lawak akan mengumpulkan juara dan juga finalists Raja Lawak musim yang lepas. Senarai peserta Maharaja Lawak antaranya ialah Yus, Tauke, Johan & Zizan, Nabil, Kumpulan XN3, Sepah, Jihan, Amir dan Alex.

Pengacara bagi Maharaja Lawak ialah AC Mizal dan juara akan membawa balik RM300,000. Bagi naib juara dan tempat ketiga sebanyak RM200,000 dan RM100,000. Kemenangan akan ditentukan melalui SMS (50%) dan juri (50%).

Kalau tak silap ianya akan disiarkan di Astro Warna channel 132 dalam packaga Mustika (yang ni kena tambah lagi RM12.95 sebulan).

Untuk mengetahui lebih lanjut boleh layari donnyien @ Maharaja Lawak | Senarai Peserta yang Bertanding.

24 comments:

relevan said...

Sama2 kita nantikan siapa maharaja lawak sebenar..

hana said...

nak tgk tp x de astro..
sob3..

Zura said...

WAAAAAH...mesti gamat nie...

afiqazizan said...

mungkin antara johan dan zizan..dorang ni memang pandai melawak.

Alimaz-Kembara Terasing said...

layan jangan tak layan

otteck45 said...

johan-zizan.. lain2 x lawak sgt dh..

YanaMIB said...

x sbr tgk maharaja lawak ni..raja lawak pn dah mmg klaka, klu maharaja lawak xtau la mesti kejang urat² kt pipi ketawa x berenti..huhu~

faiz said...

mesti best sikit berbanding raja lawak..xde yg hampeh..

BeaN MorENo said...

hehe tunggu jugak benda alah ni..macam best

Cikgu Den said...

fuhh...lumayannya hadiah sampai setengah juta lebih dah

amirah said...

x sabo nk tengok ni..heh

nur said...

Sharinginfiz.. ML ni kat cenel berapa ye?..

JOM KE: ALL IN ONE

lagenda said...

Pas Raja Lawak, sesi memecah perut dgn edisi Maharaja Lawak la pulak

velasrizal said...

rasanya johan dan zizan yg akan menang

sahromnasrudin said...

MAHA = BESAR..

apa yang besar kat lawak tue huhuhhhhh

DKosongLapan said...

haaaa...ni baghu betoi.....bekaih2 juaghe....dgn finalis...jumpe juaghe dgn finalis tahun ni...mesti gelak guling2 punye le ni...

intan.maisarah said...

senyumsenyum

Sharinginfoz said...

nur: kalau tak silap ianya akan disiarkan di astro warna channel 132 dalam package mustika so kalau nak langgan kena tambah RM12.95

azzey said...

Siapakah yg paling lawak di antara yg lawak...tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..:)

e.l.i.s.s.m.i.e said...

hrp ada ulangan kat astro prima..hehehe

reyza said...

kena berentap lagi la ni? pastikan korang betul2 lawak!!
http://www.kerja-kerajaan.com/index.php?ref=reyza

Awan Fantasia said...

lepas abis Maharaja Lawak nie,King og Maharaj Lawak Pulak pa..hehe..Jom saksikan gambar terANEH LADY GAGA tahun ini Di www.awan-fantasia.blogspot.com :-)

ardinihumaira said...

dni terlepas tengok sebab kat umah tade astro huhu

Anonymous said...

nape alex jek??
mane g kecik ngn idlan?
kalo diorg xberape nak lawak, aku cadangkan kuarkan jek si amir tu..
bukan lawak mane pun..camne la name dier leh terpilih