Pages

Saturday, March 26, 2011

Berita Harian dan Radio Bernama 24 Pamer dan Baca Berita Lama?????

Masuk Berita Harian hari ini pada 26 Mac 2011 (Sabtu) dan perasan tiga entri mengenai bola sepak Liga Perdana Inggeris yang memaparkan keputusan minggu lepas. Perkara ini juga sama bila saya mendengar Radio Bernama 24 yang menyatakan keputusan tersebut.

Macam mana perkara ini boleh berlaku senangkan, minggu ini tiada perlawanan Liga Perdana Inggeris tetapi perlawanan kelayakan EURO 2012. Maybe yang kat internet ni bolehlah dimaafkan sebab tersalah link tapi kat radio tu dengan confident pembaca berita cakap yang Arsenal seri 2-2 menentang West Brom pada perlawanan pagi tadi.

Harap mereka lebih prihatin pada masa akan datang sebab ianya melibatkan image syarikat tersebut dan apa reaksi pembaca dan pendengar mengenai berita yang mereka terima.

9 comments:

eelobor said...

dekat internet kemungkinan tidak di update sebab terlepas pandang. di radio takkanlah dia pasang rakaman kut? kalau iklan tuh logik la jugak rakaman kan? lagi satu kebanyakkan deejay & sesetengah pengacara acara, tidak "study" terlebih dahulu. main ikut sedap mulut jer nak mengulas @ komen

Myvitrd said...

Alamak .. macam mana boleh jadi macam ni.. buat malu company aku ni..je.. isu ni kena jawab ni...

Nanti aku naik opis aku inform dengan budak2 radio24..

Sepatutnya tak jadi macam ni..

tq atas info ni bro

Anonymous said...

hahaha...silap jer..

Nur Liyana said...

huhuh..agak ler...huhuh


jemput ke blog yana!!!

zati embong said...

x smpat nak update kot O.o

faiz said...

huhu..camner la syarikat besar buat kesilapan yg tak sepatutnya..

Anonymous said...

tue la buat kerja tak buat homework dulu sebelum on-air. Sekarang dah terkantoi Radio 24 ambil berita dari Berita Harian. Sedangkan Radio 24 dibawah BERNAMA agensi berita nasional sepatutnya lebih up to date.

hazman aka species1980 said...

bro... mungkin boleh antar email kat diorang supaya ianya tidak berulang lagi....

amirah said...

tu la sebab selalunya dorang ni main amik je berita online