Pages

Tuesday, March 23, 2010

No Sweat!

Hari ni nak bercerita mengenai no sweat. Apa benda tu? Alah tak berpeluh. Tapi kan berpeluh tu bagus untuk kesihatan. Hmmmmm, itu berpeluh lain. Ini apa yang saya nak cerita ialah mengenai berpeluh kat bawah ket@#k. Kan bila dah berpeluh kat situ baunya, faham-faham ajalah. Pernah tak anda masuk dalam lif pas tu ada yang tak pakai deodorant, memang bau semacam aja. rasa macam nak muntah pun ada.

Tapi penyelamatnya ialah Adidas Action 3. Bukan sebarang produk. Ianya sangat unik. Nak tahu apa keistimewaannya. Mari mari sini saya bagi info sikit ya. Sebelum saya bagitahu lebih lanjut, actually adidas deodarant ni ada untuk lelaki dan perempuan. Tapi saya citer pasal deodorant untuk lelaki ajalah. Tengok tu gambar kat bawah, memang hitam menawan menggambarkan lelaki yang macho.
Untuk pengetahuan semua actually, 6 jenis untuk lelaki, iaitu intensive, control, sensitive, fresh, pure dan pro-level. Pendek kata, memang ada yang sesuai untuk anda,. So janganlah risau. Sebab kita normally pakai deodorant di waktu pagi, so saya akan highlight yang "fresh" bersesuaian dengan deodorant kat atas tu.

Antara ciri-ciri istimewa "fresh" ialah perlindungan yang menyejukkan daripada berpeluh, tidak menyebabkan ket@#k anda menjadi putih dan yang paling penting ianya tiada alkohol. Actually yang 5 jenis yang lain tu pun tak ada alkohol.

Dengan ciri-ciri ini, anda boleh elak peluh untuk memberi perlindungan selama 24 jam. Ini kerana ianya menggunakan teknologi bagi menyerap peluh yang berlebihan. Satu lagi bahan yang digunakan adalah anti-putih bagi mengurangkan kesan keputihan di kulit dan baju anda.

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions

6 comments:

Ken Wooi said...

no sweat yeah! =D

abang ensem said...

do visit my blog http://www.abangensem.blogspot.com for property tips..

JMR said...

no sweat..plus sweet in smile...

Solehah said...

hehe..wah wah..new job eh..

Matjoe said...

bro, hope your entry dpt jadi first 100. kalau tak melepas laa rm20 tu

mamai said...

pakai baby poweder ajer la