Pages

Sunday, April 22, 2012

Jom Cuba Pastri Tun Mahathir di The Loaf @Langkawi

Pernah cuba tak pastri kat The Loaf? Saya baru aja cuba pastri kat The Loaf masa kat Langkawi baru-baru ini. By the way, restoran ni diilhamkan oleh mantan Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir dan diusaha sama dengan rakan kongsi dari Jepun.

Selain daripada kat Langkawi, The Loaf juga boleh didapati di Bukit Bintang, Subang, Puchong dan Bangsar.

Ni le di antara pastri yang terdapat di The Loaf.

Macam-macam jenis ada dan harganya adalah berpatutan.

Memang pasti ni disusun teratur dan bila aja kita tengok sudah tertarik.

Yang dalam cup pun ada.
Hari tu beli 3 jenis roti.
Semuanya lebih kurang RM12.00. Kan saya cakap memang harganya berpatutan dan rasanya pun boleh tahan juga. Yang kelapa tu memang sedap.

Pemandangan kat sini memang cantik.

Banyak kapal-kapal mewah berlabuh disini.

5 comments:

cik chinta said...

da lama x pegi langkawi. rindu nya

Hani Syahani said...

waduh, pagi2 dh ada gambo roti! gebu pulak tu! nampak sedap!!!:))

Juadah said...

rotinya lembut sbb guna bhn berkualiti tinggi. Harga sepadan la dgn kualitinya tu.

siti murni said...

yup..dah pegi the loaf. memang puas hati. pemandangan memang superb! terasa macam kat oversea pun ada..hehe

hazman aka species1980 said...

nampak macam ekslusif yea namanya.... tapi harganya tu berbaloi kannn...