Pages

Tuesday, April 17, 2012

Cantiknya Pemandangan Pagi-Pagi di Langkawi

Pagi-pagi dok tepi pantai seronok gak. Memang bagus perasaan kita apabila melihat alam sekitar sambil memikirkan keindahan ciptaan Allah. Cukup menenangkan. Ni kat Langkawi, Pantai Chenang.

Pasirnya yang halus dan putih.

Terdapat juga tempat untuk bermain volleyball. Petang-petang apabila selesai kelas bagi kursus, bolehlah main ngan kawan-kawan. Di samping dapat menyihatkan badan, boleh juga merapatkan hubungan kan?

Tapi pagi-pagi kat Langkawi ni, macam nak hujan aja. Tengoklah awan hitam semacam aja.

Sebelum hujan baik kita tinggalkan tempat ini.

9 comments:

Kancilbiru said...

lama betul tak pegi langkawi..padahal orang kedah jer..hehehe

Mak Lagenda said...

Sesekali menikmati keindahan alam ciptaan tuhan, mmg cantik...

black_mel said...

x memancing ker?hujan pun xpe..hehe..

eelobor said...

wah....layan perasaan ker bro?

[sutera kasih] said...

suka tgk pemandangan pantai :)
tenang saja...

lydzar said...

betul, bila kita perhatikan alam, indahnya subhanallah..

ProfHariz said...

Pulau langkawi mmg cantik tambah2 pulau yang shot untuk filem ombak rindu tuh :)

Hani Syahani said...

wah, boleh kirim coklat ni, hehe

icee-yah said...

aah..kadang kadang rasa harus jugak ke tempt tempt macam ni untuk menenangkan diri:)