Pages

Tuesday, April 17, 2012

Cantiknya Proton Preve Terbaru @RM59,540 - RM72,990

 Proton Preve sudah pun dilancarkan semalam. Ni gambar-gambar kereta Proton Preve yang saya ambil from paultan. Memang cantik gak kereta Proton terbaru ni.

 Ni dalam kereta Preve terbaru. Ada GPS ya, so tak susah le bagi kita mencari lokasi yang hendak dituju. Tunggu, ada gak wi-fi. Make sure kalau memandu jangan guna wi-fi ya.

 Masa pelancaran kelihatan ramai yang ingin melihat sendiri Preve.


Ni rupa sport rim dan tayar. Nak tengok gambar lain boleh tengok di paultan ya. Boleh gak tengok kat website Proton Preve untuk mengetahui maklumat lanjut. By the way, harganya di antara RM59,540 and RM72,990.

9 comments:

Kancilbiru said...

cantik jugak..nampak style.

miss nina said...

not bad, harga pun mampu milik.

Eliss Mie said...

nampak menarik kereta..harga pun menarik *cough :)

nurfauzi said...

sekali pandang nampak menarik.

nak tunggu setahun, dengar apa komen orang yang pakai model baru ni.

biasa terdengar rungutan orang ramai tentang aksesori dalam yang kualiti lebih rendah (model2 proton yang lain) berbanding kereta import.

nenek kebayan said...

tibe2 rse menyesal beli kete awal sgt..nape la proton launch preve ni lambat sgt..menyesal2......

ProfHariz said...

Apalagi bro? Book satu !

cik chinta said...

npk mewah okeh

Ckin Kembaq said...

memang style.. ^_^

hanif said...

model ni buat aku xtahan...memang mewah tgk