Pages

Saturday, December 29, 2012

Jom Makan Kuih-Muih @Pasar Tani Taman Melawati

Jom jalan-jalan sambil cari-cari kat Pasar Tani hari Sabtu di Taman Melawati. Kat sini macam-macam ada di antaranya kuih-muih untuk sarapan. Memang sedap kuih kat sini dan pelbagai jenis ada. Anyway harganya ialah 50 sen satu. Kejap aja dah habis.
Bagi penggemar kerepek, usah risau kerana boleh dapat benda alah ni kat sini. Kalau tak sure nak beli apa, apa kata cuba dulu tapi jangan le makan sampai habis satu pinggan ya.
Pernah tak cuba roti Arab? Ianya RM1 satu dan sedap juga. Kena pula bila ianya dicicah dengan kuah. Tinggal beberapa hari lagi untuk kita melangkah ke tahun 2013. Adakah 2012 tahunku yang kacak?

7 comments:

HiDa said...

sedapnya tengok pelbagai jenis kuih ada...

hazman aka species1980 said...

sonok bila tengok tempat atau kedai yang jual pelbagai jenis kuih nie...rambang mata nak beli atau makan...

Hans said...

xpernah gi sana lagi
tapi rasa macam menarik :-)

HeNRieTTa JoSe said...

Yummy....rietta suka kerepek....

Eyriqazz said...

banyaknya kuih..bolehla terjah lepas ni...

CK TAN said...

wah banyaknya kuih di sana

vidalsisah said...

Akak memang suka kuih2 ni, kalaulah boleh terjah sana kan best...