Pages

Wednesday, December 26, 2012

Isteri Ajak Shopping Sempena Akhir Tahun

Akhir-akhir tahun shopping seronok juga. Kali ini wife yang ajak pi shopping tapi bukan untuknya tapi nak suruh sharinginfoz beli pakaian dan kasut. Maklumlah kalau sharinginfoz yang nak shopping untuk diri sendiri memang susah le. Sebab itu le wife beria-ria ajak beli barang untuk kerja.

Puas cari akhirnya jumpa le beberapa pasang. Anyway, sekali sekala beli OK juga kan, bukannya selalu.

9 comments:

eynda said...

Sekarang sales sana sini berbaloi membeli :-)

Mak Lagenda said...

sesekali berbelanja utk pakaian kerja apa salahnya..

hazman aka species1980 said...

Pegawai Besar macam bro memang kena ada banyak koleksi pakaian ofis kan....

Myvitrd said...

hang sama dengan aku bro.. kena paksa denagnbini gi beli baru gi.. lelaki ni memang malas sikit nak gi shopping pakai je apa yang ada.. hehhe

Mimie said...

tengah yes nih kan...berbaloi la nak beli pun

✿A I N A A✿ said...

wah wah, untuk dpt isteri macam ni.. jge penampilan si suami... kirim slm kt dia ye

Syaifuddin Alias said...

apa nak heran ...isteri mesti nak kan yang terbaik dipakai oleh suaminya..keh3

CIK TOM said...

skali sekala shopping utk diri sendiri apa salahnya kan..lgpun byk sales akhir tahun ni..berbaloi2 :)

Farid Adam said...

cantik set baju keje tu...

- www.FaridAdam.com -