Pages

Sunday, July 8, 2012

http://uncleseekers.blogspot.com/ 2012@Rising Trend Pencarian Google

Tadi check kat Google Insight untuk 7 hari yang lepas. Seperti yang dijangka peningkatan carian dengan menggunakan kata kunci http://uncleseekers.blogspot.com/ 2012 berada di tangga teratas.

Semasa entri ini ditulis, blog http://uncleseekers.blogspot.com/ sudah diblock. Ramai yang dah tahu mengenai kes yang melibatkan uncleseekers di blognya, http://uncleseekers.blogspot.com/. Ianya sekarang dalam siasatan polis so tak perlulah saya ulas kat sini, kan menganggu siasatan pula.

Tak sangka pengunjung ke blog saljuhumairah meningkat hasil tulisannya yang bertajuk"kontroversi blog uncleseekers menguntungkan SEO | Hasil Pembelajaran e-book ariffshah". 

8 comments:

Myvitrd said...

Bualan hangat sampai puasa ni.. hehehe

velasrizal said...

glemer uncle seekers ni

Errah Najwa said...
This comment has been removed by a blog administrator.
skulluv said...
This comment has been removed by a blog administrator.
eelobor said...

hehehe....sama2 pakat kejar seo. pernah gak baca beberapa isu di blog dia. tapi bukan kesemua isu sbb kurang berminat bab2 sebegini. baca sekadar nak ikut perkembangan jer.

hazman aka species1980 said...

Kalau isu sensasi camtu pasti akan jadi HOT KEYWORD....

ProfHariz said...

Uncle Seekers. Makin hangat skrg ni. Saya malas nak ambil port. Hahaha

Saljuhumairah said...

Tqvm, bagi backlink, last week blog in Jadi sumber utama. Bermain SEO Kadang-Kadang boleh goyang kaki beberapa hari.. Tapi Kena bijak cari keyword. Ikut nasib jugak... Jangan buat benda tak elok sudah.. Apa pun, tqvm sharing info.