Pages

Saturday, July 21, 2012

Kisah Anak-Anak Berpuasa Hari Pertama

Hari ni ialah hari pertama berpuasa. Memang terasa penat kan? Bagi anak-anak kecil lagi le, lebih-lebih lagi apabila mak bapa ajak pi jalan-jalan ke hypermarket untuk beli barang-barang. Gambar ni diambil lebih kurang kul 3.00 petang. Memang letih Danish, 10 tahun, sampaikan tertidur di atas katil sambil peluk bantal.
Afiqah pula yang berumur 8 tahun, tak sempat masuk dalam bilik. Tertidur pula atas sofa. Maybe boleh kongsi pula pengalaman anak-anak or adik-adik anda berpuasa tahun ini.

9 comments:

Suliana said...

Ala siannya. . Aqil blm puasa lg:-)

Bo the Nerd said...

mmg teringat zaman kanak-kanak dulu...

Nadot said...

alolololo..comelnye tgk anak2 camtu...hehe...

eelobor said...

hehehe... kena buat segmen imbas kembali hari pertama masa kita mula2 puasa dulu2

nur said...

kesian nengoknye..
Selamat Berbuka..
Dapatke menu yg diorder tu?

.:MrS cHerRy:. said...

heeee...sian nyer,,adeq ema yg 5taon pon pose gak..tp xmakan..minum air jep..xpe lah..asalkan diorg nk pose..

eiela said...

kesian budak2 tuh.

nurfauzi said...

bapaknye pulak tidur mcm mane gayenye? hehe

amirah said...

kesiannya dorang...huhu..mcm kita kecik2 dulu