Pages

Friday, July 6, 2012

Terasa Nak Makan Mangga Pula

Hari tu singgah jap kat kedai runcit kat rumah so nampak le beberapa biji mangga, nampak macam sedap aja. So tanya berapa sekilo dan ianya RM14 sekilo. So ambil sebiji then timbang @RM6.50. So ambil le. Entahlah nama apa mangga tu, anyway ianya datang from Thailand.
Balik rumah apa lagi terus makan. Sedap juga rasanya, rasa macam epal pun ada.

11 comments:

eelobor said...

balik kampung nanti... beli byk2 kat WCY

Murni Alfathunnisa said...

harumanis terbaik datang dari perlis..siam pun ada, tapi takut dah disuntik ubat...

skulluv said...

colour pun mantap je.sedap mata memandang.nyum3..

Juadah said...

Baru2 ni pi Perlis makan mangga harumanis. Tersangat lah best tp harga pulak mahal..huhu..

vidalsisah said...

Kalu sedap mahal pon berbaloi kan.

amirah said...

teringin juga...dah lama x makan...err ada sesiapa yg ngidam?

Eliss Mie said...

terliur jugak.. kalau buat puding mangga ker jus mangga ke mesti sedap tu..haissshhh

Rasp said...

antara paberet fruit i...mangga :D

Myvitrd said...

mengidam ke? hahaha

icee-yah said...

mangga mmg always my fav:)

afiqazizan said...

Sejak kebelakangan ini saya asyik minum jus mangga..makan buah mangga takde..hehe.