Pages

Monday, July 2, 2012

Eyriqazz vs Denaihati


 Jom apa kata kita masuk contest yang dianjurkan oleh eyriqazz "Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati". Sebelum tu apa kata kita lihat dulu kat google dengan kata kunci "Eyriqazz vs Denaihati", siapakah yang berada di carta teratas pertandingan ini.
  1. Azrijohan dengan tajuk "Eyriqazz vs Denaihati": Apa yang menyebabkan Azrijohan mendapat tempat teratas semasa entri ini ditulis? Sudah tentu kemahiran SEO yang dimilikinya. Walaupun menggunakan blogspot, ianya tidak menjejaskan peluang untuk menambat hati google. Of course teknik mengulangi perkataan "Eyriqazz vs Denaihati" digunakan di samping link ke blog lain dah juga link ke entri tersebut dan entri lain dalam blognya. Satu lagi hanya perkataan EYRIQAZZ VS DENAIHATI dengan menggunakan huruf besar dan Eyriqazz VS Denaihati dengan huruf biasa dalam baris berbeza. Macam ni le lebih kurang
    EYRIQAZZ VS DENAIHATIEyriqazz VS Denaihati

  2.  Persadazrs dengan tajuk "Eyriqazz vs Denaihati -CikTom Will Never Surrender to AbangEnsem": Yang pasti ada link untuk Eyriqazz dan Denaihati. Perkatan Eyriqazz vs Denaihati digariskan seperti berikut, Eyriqazz vs Denaihati dan tanpa link. Tak lupa juga perkataan AbangEnsem dan CikTom juga digariskan.
  3. Gnesop dengan tajuk "Eyriqazz vs Denaihati": Link  perkataan Eyriqazz vs Denaihati ke entri blognya yang lepas mengenai contest ni. So maknanya kalau nak menang kena buat banyak le entri ya tapi ingat hanya satu entri sahaja boleh daftar. Then letak link top 5. Hmmmm tak sangka benda tu sharinginfoz tengah buat sekarang ni. By the way, tak sure sama ada entri gnesop ni yang berada di tangga teratas adalah entri yang didaftarkan dengan eyriqazz.
  4. Ciktom dengan tajuk "Kenapa Join Contest Eyriqazz vs Denaihati": Sukar dihuraikan tapi yang nyata bukan satu entri aja ditulis untuk contest ini.
  5. Abangensem dengan tajuk "Eyriqazz vs Denaihati: Blogger Popular", Perkataan Eyriqazz dan Denaihati telah di link ke entri yang ditulis oleh Eyriqazz dan Denaihati semasa masuk contest yang dibuat oleh Abangensem baru-baru ini. Maybe secara kebetulan. Saya rasa memang itulah kekuatan entri Abangensem kerana dua-dua blog tersebut bagi backlink ke blog abangensem.
Bagi sharinginfoz pula masuk contest "Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati" ni suka-suka aja untuk support kawan. 

So begitulah sedikit sebanyak entri saya untuk kali ini. Anyway contest ni sampai 31 Ogos 2012 dan kalau nak join jangan lupa check kat sini, "eyriqazz vs denaihati".Make sure tinggalkan permalink di sini.

Contest ini dianjurkan oleh Eyriqazz.Com ditaja bersama Denaihati.com , Azri.my , Blogr.my , ziefauzi.com ,  Shakiddo.com ,  ZarulUmbrella.Com , Hatiputera.com  Papamifz.comMksyahir.blogspot.comBoladaily.com , BloggerSentral.com ,  Mysuperkids.net , Vitaminsemulajadi.com, Aslamber.Com, kgbalimbang.blogspot.com , Ciktom.Com, Muhasabahtrading.ComBluedianthus.Com dan PanduanServisBlog.Com

14 comments:

nuargto said...

Tahniah berjaya tersenarai dalam page pertama.. Good Luck..

MalaysianCareerJobs said...

Mantap sekali gaya penulisan dan skil SEO admin ni :)

Unknown said...

wah rajin mengkaji..good luck yer

eelobor said...

bagus lah saling sokong-menyokong antara kawan2.....

hazman aka species1980 said...

SEMOGA BERJAYA bro... memang makin ramai peserta dah join contest nie

AJ said...

good luck bro..thanks sudi join..

Sharinginfoz said...

muhamad: tak ada le page yang ke-4, saja-saja masuk

malaysiancareer: masih banyak yang perlu dipelajari

kakina: hmmmm, memang susah juga nak faham

eelobor: tepat berkali-kali

hazman: thanks bro

eyriqazz: memang mantap ur blog bro

Wan Zawawi said...

good luck =)

ProfHariz said...

Otai seo ni. Apa lagi keluarkan semua kebolehan bro :)

PR dah tinggi

irsah said...

Wah detail ke-gali-an admin. Tepat pada namanya, Sharinginoz. Gud luck dan mari bersama meriahkan kontes. thks.

hatiputera said...

semoga berjaya bro. Saingan makin sengit.

akubiomed said...

Selamat berjaya dengan contest SEO ini yang akan berakhir tidak lama lagi.

nuargto said...

Salam..

Tahniah disebabkan blog awak berjaya berada di Page Kedua hasil carian Google.. Walaupun kita semua tahu saingan Untuk Contest SEO ini begitu sengit sekali..

Untuk memeriahkan Contest SEO Eyriqazz Vs Denaihati ini, Blog Coretan Anuar sedang menganjurkan satu Kuiz. Jadi saya menjemput semua peserta Contest ini untuk menyertai:

Kuiz Tergempar Eyriqazz Vs Denaihati (Klik Di Sini)

Semoga dengan kehadiran kuiz ini akan dapat menambahkan lagi pengetahuan kita tentang Contest SEO Eyriqazz Vs denaihati ini..

TQ..

ProfHariz said...

Contest SEO Eyriqazz Vs Denaihati : Blogger Malaysia sudah hampir ke penghujungnya. Hanya berbaki 10 hari sahaja untuk 10 September 2012. Selamat Maju Jaya PH ucapkan :)