Pages

Friday, July 13, 2012

Wang Kertas Siri Baharu Mulai 16 Julai 2012

 Ramai dah tahu ya mengenai wang kertas siri baharu yang bakal menemui kita semua mulai 16 Julai 2012 (Isnin depan). Nak tahu lebih lanjut boleh baca kat website Bank Negara Malaysia.

15 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

ooo dh nk kuar pasaran erk...thanks to u.....my parent have them months a go....

eelobor said...

tertunggu gak yang kertas. yang syiling tak suka guna sebab tak meluas lagi untuk penggunaan di mesin2 berbayar (tiket,beli air, dsb)

Myvitrd said...

pas ni berebut gi tukar buat duit raya.. hehehe

daddydee said...

tak lama dah tu...thanks for info bro..

ProfHariz said...

Lepas ni budak2 kutip duit raya dapat duit baru ni la erk :P

Ardini Humaira said...

tak sabar nak pegang duit baru. sebab nampak cantik :D

Mak Lagenda said...

senin depan?? Minggu depan aje dah tu..

Izan Ishak said...

teruja nak dpt duit kertas baru. syiling baru dah byk dapat dah...

lieyalatif said...

nampaknye angpaw tahun ni berisi duit baru le heheheeheh

hazman aka species1980 said...

Walaupun duit baru nie dah keluar....tapi masih tak boleh guna untuk kebanyakan mesin lagi nie...leceh sangat...

fiza said...

Thanks for sharing.

nurfauzi said...

koleksi duit lama bertambah la nanti. yang suka kumpl duit lama tu, dah boleh simpan sikit duit sekarang ni buat kenangan. Lagi 10 tahun mesti susah nak jumpe tu.

saza said...

baru je dengar kat radio pagi tadi..

Insan Biasa said...

xnak wat giveaway duit kertas lg ke? hehe

Nurul Akmal said...

Nurul dah ade 2... menang dari contest Abg Eyriqazz.. :)