Pages

Thursday, July 19, 2012

ATM Dah Keluar Duit Baru

Duit kertas baru mula berada di pasaran pada 16 Julai 2012. Dalam masa 3 hari, sekarang ni dah banyak ATM dah mengeluarkan wang kertas baharu.
Tak sangka semasa mengeluarkan duit kat ATM CIMB Bank, duit RM10 baru keluar. Nak duit RM20 baru tapi tak dapat lagi. Kalau yang wang kertas peringatan RM20 tu dah tengok.
Di samping itu, masa beli roti canai untuk breakfast, dapat le sekeping RM1.
Masih menggunakan wau kat belakang wang kertas RM1 ni.

10 comments:

Ridzwan Mohamed said...

mcm duit saidina kan...

icee-yah said...

Tak sbr nk dpt duit rm20 bru tu:-)

Azman Roslan said...

kena simpan duit lama ni.. mana tau ada harga pada masa depan.. heheh..

Myvitrd said...

wah esok nak gi keluarkan duit jugalah.. hehehe

lydzar said...

menarik ni..owh boleh dpt kt ATM eh?? harus pegi esok :D

anif abdullah| AA said...

boleh tahan cntik.haha

woot articles said...

mcm duit jutaria je haha

amirah said...

tengok lelama cantik jugak duit baru ni..

hazman aka species1980 said...

Tapi SEMUA DUIT BARU NIE... tak boleh guna untuk urusniaga beli barangan yang guna mesin kan bro....

eelobor said...

tak berapa cantik la duit baru nih...