Apasal ni tiba-tiba dalam penyata kali ini nak charge pula yuran tahunan kad kredit sebanyak RM150. Difahamkan sebelum ini kalau kita guna at least 12 kali setahun annual fee akan diketepikan.
So apa lagi, then call customer service apa citer ni. Then suruh diaorang check berapa kali guna tahun lepas, kira punya kira memang lebih daripada 12 kali. So apasal nak charge juga. So diaorang minta maaf sistem tu ada masalah. So dia sarankan bayar dulu then next statement akan ditolak kembali.
OKlah kalau macam tu. Make sure next statement reflect benda alah tu ya, kalau tidak, tunggu le ya.
7 comments:
perghh....bank apa tu tuan?
Kadang2 memang betul sistem masalah.
Cuma kalau kena pada orang yang main bayar, tak tengok butir yang ada, memang rugi la.
Mujur semak dulu sebelum bayar. Jimat dah RM 150.
Kalau tak,percuma je bagi hadiah pada bank yang dah kaye.
wah kalau tak perasan n main bayar untunglah dia orang ni.. selamat ko perasan bro..
hurmmm....nasib baik bro tahu TERM N CONDITION kan... kalau tak free2x je kena charge duit yang tak sepatutnya kita bayar
ooo..
saya x berapa faham bab ni..
ari tu dengar cerita pakai dua kad kredit takda yuran tahunan..
betul ke?
sebab baru2 kena caj..
ermm
Mujur ada client yg cakna dgn benda2 gini..Klu x??
Tp mak rasa, dlm 1000 org yg guna perkhidmatan kad kredit ni, 800org mmg tak amik pot pun...*Mgkin mak le slh seorang drnya*
memang nak kena alert benda2 cam gini
Post a Comment