Pages

Friday, March 16, 2012

Sama-Sama Kita Bantu Blogger Zaid @Banjir

Ramai yang dah tahu mengenai banjir yang melanda baru-baru ni. Salah seorang daripada mereka yang mengalaminya adalah blogger, Zaid. Dapat tahu kisah tersebut melalui eyriqazz dan madammondoq.

Memang tidak dinafikan cubaan yang menimpa beliau sangat besar dan diharap Zaid sekeluarga tabah menghadapinya.


Just bayangkan air naik dalam bahagian ruang tamu sehingga ke pinggang. Habis semuanya rosak.

Inilah bilik tidur Zaid. Semuanya dah tak boleh digunakan.

Nak petik tulisan Zaid "Nasib baik ada bantuan dari Jabatan Kebajikan Masyarakat.. diorang bagi tikar, toto, sejadah dan sehelai baju.. tapi satu keluarga dapat satu je.. jadi keluarga aku ada 5 orang so tidurlah impit-impit kat toto dan tikar kecik tu.. apa-apa pun terima kasih la kepada yang sudi beri bantuan.."

Anyway sama-sama kita membantu beliau dengan apa yang kita mampu, tak kiralah sama ada berdoa, memanjangkan kepada orang lain, menyumbang dalam bentuk wang ataupun apa-apa yang kita rasanya boleh. Bagi yang mempunyai akaun maybank, boleh salurkan terus, kalau ada maybank2u lagi bagus, just beberapa klik aja.

MOHD ZAID OTHMAN

No Akaun Maybank : 162021264292

7 comments:

arekymz said...

bayangkan kalau kita yang kat tempat dorg..
merasa lah nanti.
sian mereka.
kan..

ainhany said...

mgg tak sanggup nak mmbayangkannnya...berat mata memandang berat lagi mereka yang menanggung. Mudahan ALLAH beri kekutan dan ketabahan buat mereka bgun selepas musibah ini.

Doa diiringi..mudahan ianya tak berulang lagi..salam takziah

hazman aka species1980 said...

Harap2x dia dipermudahkan urusan untuk baiki rumah yang dilanda banjir tue....

Scarlett O'Hara said...

Moga blogger Zaid tabah dengan dugaannya...

JMR said...

moga bro zaid tabah..

eelobor said...

hari ini mungkin dia yang terkena.... mungkin esok lusa giliran kita pula yg di timpa musibah. redha dalam ujian.... Insya Allah, ada ganjaran yang menanti dalam kesabaran.

Zaid said...

terima kasih semua atas bantuan..