Pages

Friday, March 2, 2012

OK Gak Cadar di Aussino

Hari tu masa pi jalan-jalan kat Mid Valley Megamall singgah jap kat Aussino. Nak cari set comforter. Memang not bad juga kualiti kat sini. Warnanya pun menarik dan material pun OK. So angkut le satu.

Memang suka ngan warnanya yang berwarna-warni. Begini le rupanya. Tak nampak le pula ngan selimut.

Selepas 30% harganya adalah RM167.95. Hmmm, takkan sebelum diskaun hampir RM240. Hantam aja le.

8 comments:

Kancilbiru said...

betul2..saya pun guna cadar dari aussino..

mmg kualiti jugak la...warna dia pun tk luntur bila basuh dan tak panas..

amirah said...

harganya..urmmm..bleh tahan..tp kat aussino memang cantik2

KiD said...

macam best aje.. cantik kaler2 nyer

rasp said...

i pun suka cadar aussino...
i like the material....

fiza said...

Suka ngan aussino, design cantik2.

Muhammad Hakim said...

Assalamualaikum, just want to share with u my food blog. Just started;-)
Tolong share ya, shukran

mamaNoriz said...

cadar mahal ni...

sya pakai toto dr siam je...hehehe

eelobor said...

tak pernah masuk lagi tuh