Pages

Tuesday, March 6, 2012

Jom Jahit Sarung Bantal Kecil

Ni le bantal kecil yang beli kat IKEA beberapa tahun yang lepas ngan sarungnya sekali. Nak buat macam mana zipnya dah rosak dan sampailah masa untuk tukar.

Pas tu belilah kain ka Nagoya pas tu pi hantar untuk jahit. Bagi 4 sarung bantal chargenya adalah RM25. Jahit kat jiran kat rumah. Entah tak tahu sebab apa pilih strawberi. Hantam ajalah.

Upah jahit ngan harga kain lebih kurang RM55 untuk 4 sarung bantal. Rasanya OK kot.

8 comments:

eelobor said...

ok kut.... hehehe.... komen biasa dari seorang lelaki yg kurang mengambil tahu bab2 sebegini

amirah said...

comel je strawberi tu..match dgn sofa..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

cantik :) kalau beli kat kedai, kain dia kadang2 tak ikut citarasa kita kan even mungkin lagi murah.

Ika Razak said...

senang je jahit sarung bantal.. :D

Ckin Kembaq said...

kain mahal sikit takpa..janji tak turun kaler..hehe

vidalsisah said...

Comel. Strawberi ni bebudak suke.

siti kamariah said...

Selain ambik upah jahit baju,saya juga ambik upah jahit cushion cover.

Adilah Manaf Celik Vitamin said...

Masa kecik-kecik dulu projek kemahiran hidup kena jahit bantal. Teringat pulak.

Petua Awet Muda Dan Cantik Macam Ayu Raudhah