Pages

Wednesday, March 14, 2012

Jom Makan-Makan Kat Rumah

Jom kita makan-makan kat rumah. Sebelum ni makan benda alah ni. Sedap le pula so minta wife masakkan. So far dah 3 kali wife masak kepah. Betul ke kepah? Hantam aja, memang besar, kali ini masak berlada. Kalau yang mentah RM6 sekilo. Kalau dah masak kat kedai maybe RM20++ sekilo.

Yang ni pula ayam goreng masak kicap kot. Ayam garing-garing memang sedap.

Tak lengkap kalau tak ada sayur kan. Ini masakan waktu weekend.

9 comments:

icee-yah said...

sedapnye.ayam garing garing mmg sedap.simple but nice:)

Mak Lagenda said...

Kepah tu mcm mcm sedap jer..!

vidalsisah said...

Hmm..meleleh liur den!

arekymz said...

best la ada orang tolong masakkan..
haha..

zati embong said...

jat kan sgtlah x reti nk makan yg cangkerang2.hihi

eelobor said...

samalah dengan kat rumah nie.... weekend jer lah kalau nak masak kat rumah.....

KiD said...

ni saper yang masak nih? bro ke? :)

Sharinginfoz said...

mak lagenda: memang suka makan kepah

kid: he he he, cuba teka....

cimon said...

Pandai bini ko msak bro.