Pages

Friday, March 23, 2012

Dividen Saham Bank Rakyat 2011 Diumum Hari Ini?

Update: Dividen Bank Rakyat Tunai 15% + Dividen dalam bentuk Saham 5%


Ada dengar-dengar yang dividen untuk saham Bank Rakyat 2011 akan diumumkan hari ini, 23 Mac 2012. Tak tahu le sama ada betul ke tak. Kita tunggu ajalah ya. Ada juga yang cakap dividen kali ini lebih daripada yang biasa iaitu 15%. Hmmmmm, ramai betul yang nak tahu bila le dividen saham Bank Rakyat 2011 akan diumumkan ya.

Tengok kat facebook Bank Rakyat, macam-macam komen yang ada terutamanya yang bertanyakan mengenai tarikh dividen. Tunggu ya.
Tapi kan yang ni menarik juga "Pengumuman prestasi kewangan serta pembayaran dividen 2011 dijangka akan dibuat pada / mulai 26 Mac 2012".

Hmmmm, tak kisalhlah bila dividen Bank Rakyat 2011 nak diumumkan. Tak payah le kita speculate ya.

7 comments:

Kancilbiru said...

tahun ni rasa macam lambat pulak ek...

JR said...

Jangan bimbang, dividen tahun ni seiring dgn kepesatan ekonomi negara....30%!!! hihihihi...

Iza Teratak Usang said...

Assalam
tak sabar juga nak tunggu ni..

Mak Lagenda said...

Thn ni, mak baru nak merasa pertama kali dividen tu..

Ahmad Hati said...

Tahun ni punya akan di umumkan 26 Mac 2012

Dividen Bank Rakyat akan Di Umumkan pada 26 Mac 2012

Noras said...

Sy dah 10 thn mnjadi ahli tp thn ni la yg paling lmbt skali pmbyarannya dibuat nk buat mcm mana sabar aje la kot mana tau thn ni percen lbih dr thn2 yg sudah.. apa2 pun dividen BR adalah yg paling tinggi sekali diantara bank2 yg ada kat mlysia ni

Ahmad Hati said...

Latest update

Bank Rakyat umum dividen 15%, bonus saham 5%