Pages

Saturday, March 31, 2012

Makanan Apa Yang Paling Anda Suka?

Sudah pasti makanan yang sedap menjadi pilihan semua. Tapi nak makan apa ya? Dalam banyak-banyak ni agaknya makanan apa yang menjadi pilihan anda?

Adakah satay yang dibakar garing dengan isi yang lembut?

Karipap yang panas dan ranggup?

Pemanis mulut yang ada strawberi?

Kek coklat dengan aiskrim?

Ayam yang baru sahaja dimasak?

Tutti Frutti yang dapat menghilangkan rasa panas?

Nasi beriani dengan ayam berempah?

Aiskrim bebola Baskin Robbins?

Makan strawberi begitu sahaja?

Tart buah-buahan?
Spring potato?
Ikan tiga rasa?
Nasi ngan masak ayam?

Ayam panggang?
Kek aiskrim Baskin Robbins?

Nasi ayam monrod kat Shah Alam?

Chicken chop di Kampung Baru?

Sotong goreng di Bagan Lalang? Susah betul nak pilih kan?

7 comments:

Azman Roslan said...

banyak yang aku suka.. tapi paling best makan apa yang mak aku masak, heheh..

KiD said...

ahaaaaaaiii.. semuanya sedap2

arekymz said...

semuanya pun saya suka.
terliur dah pagi pagi ni.
hahaha.

Nurul Akmal said...

Semuanya Nurul suka.. Macam mana.. heheheehe ;)

vidalsisah said...

Huiiii...bestnyeee! Suke2. Paling nnitik liur kek2 itew leeer!

amirah said...

kek coklat nagn eskrim la...sedappp

titan said...

nasi. feveret tu.

tapi selagi masih bernyawa ni, makan aje apa yang kita mahu.hoho..