Pages

Saturday, March 17, 2012

Karipap Sedap @Homi Mid Valley

Pasti ramai yang suka makan karipap tapi kekadang nak cari yang sedap sukar juga. Apa kata kali ini kita cuba pula kat salah satu kedai kat Mid Valley @Homi. Memang karipapnya sangat besar dan sedap. Cukup ranggup dan intinya sedap. Kalau rating saya bagi 8.2 out of 10.

Ada tiga perasa, kari ayam, sardin dan ayam yang tak pedas. Intinya adalah ayam, cendawan, kacang peas, carrot, kentang dan bawang. Harganya adalah RM2.50 sebiji.

Ni le kedainya. Kalau nak tahu kat mana apa kata pi Mid Valley, tengok directory ya. Selamat menjamu selera @karipap Homi.

8 comments:

Gimi said...

Agak mahal juga karipap nye...

vidalsisah said...

Uii mahalnye...besor sgt ke saiz die? Mesti sdp sgtkan!

arekymz said...

Mid v eh?
ok ok.
macam kat bawah tu je..
huurrmmm..
lenguh la kaki nak mencari nye nanti..
haha..

hazman aka species1980 said...

Kalau orang utara panggil nie KARIPAP PUSING.... memang rangup yang penting inti mesti sedap...

cimon said...

Perghh... terbaik bro!!

eelobor said...

nampak cam ranggup jer. teringat memori masa kecil, menghantar kuih jualan (karipap) ke kantin2 sekolah, kedai2 runcit yang berhampiran rumah & juga kerumah2 orang yang membuat tempahan.

Sha said...

saya gemar karipap IKEA. sedapppppp

anisalya said...

dah lama tak ke mid valley. boleh sesat ni kalau pergi. hik3...