Pages

Saturday, March 3, 2012

Jom 50% Pizza Hut

Apa lagi ada 50% diskaun kat Pizza Hut tapi ingat ya untuk menu yang terpilih aja. Hari-hari ada menu berbeza ditawarkan. Untuk makan kat situ aja ya dan setiap pelanggan boleh pilih satu aja. Satu lagi kat KLCC, Genting Highlands dan Wangsa Maju tak ada ya.

Kalau sabtu boleh cuba chocolate volcano @RM5.25 after discount. Memang sedap kek coklat ni, dengan aiskrim kat atas dan ditabur dengan hazelnut. Cuba sekali pasti nak lagi.

5 comments:

vidalsisah said...

Best tu, buleh makan puas2.

Bo the Nerd said...

Dah kembali promo Pizza Hut ni. Bagus2. Tp kena dine in sahaja kan?

zati embong said...

jat da makan da choc valcano 2.serius sdp gila.haha

JMR said...

knapa kat wangsa maju takde ye? musykil lak..

budak mentah said...

ha ah, kenapa takde ye kat wangsa maju?? kalau tak, boleh gak sy try ney.

terliur gak melihat chocolate volcano di malam hari ni, tambahan lagi kalau berharga rm5.25. hee