Pages

Thursday, August 16, 2012

Diskaun untuk Harga Kurma @Penghujung Puasa

Tinggal beberapa hari lagi sebelum berakhirnya bulan puasa pada tahun ini. Beberapa hari yang lepas pi bazar Ramadhan kat Taman Melawati, rata-rata harga kurma dikurangkan. Maklumlah kalau tak jual kali ini, bila lagi nak jual kan?

Rasanya biskut raya ataupun pakaian untuk raya pun akan dikurangkan minggu ini. Maybe biskut yang RM10 sebekas maybe dikurangkan kepada 3 bekas bagi RM10 aja.

9 comments:

eelobor said...

nak murah biskut raya, beli malam raya di jalan TAR

icee-yah said...

betultu..bskut raya pun murh murh skrg:-)

nurfauzi said...

kat jalan TAR tu kalau malam raye memanglah murah banyak barang..sebab nak habiskan stok.. tapi orangnye....ramai teramat

FARAH deeb said...

Betul tu.. kat jalan TAR malam ghayer 5 bekas dpt RM10 tapi sendirik mau hengat ye... rase bagi ke-5-5 biskut di dalam bekas itu sama je okeh hahahaa... design ngan kaler je lain2!
My latest Entry :)
JJCM: Day 26th Ramadhan 1433

Myvitrd said...

memang kalau hujung2 ni semua akan dikurangkan.. hope kualiti kuih pun ok juga.. jangan jadi macam adik aku.. beli kuih murah tengok dah hapak.. kecewa je

amirah said...

kalau lagi nak raya lagi murah..lelong lelong

HeNRieTTa JoSe said...

Masih ada lg bekalan kurma di rumah...alhamdulillah rezki....ada irg beri dr tanah suci....

fiza said...

dah nak raya ni sumanya murah.

Salam aidilfitri buat sharinginfoz & family.

Adziim said...

Ha standard tiap-tiap tahun, sape lagi nak beli. Takkan nak simpan buat stok raya haji. Orang2 kl mana hidang biskut time raya haji,