Pages

Friday, August 3, 2012

Memang Sedap Kurma Chocodate

Sebut aja bulan Ramadhan, mesti tak boleh dipisahkan dengan kurma kan? Anyway hari tu beli chocodate kat Carrefour @RM15 (kalau tak silap) sebungkus. Ianya 180gram. Chocodate ni adalah kombinasi kurma, coklat dan badam. 
Sekotak tu ada 18 biji. Memang dibungkus berasingan dalam plastik kecil. Boleh le makan sebiji dua sehari kan. Maknanya lebih kurang 80 sen to 90 sen sebiji. 
Memang sedap le benda alah chocodate ni. Kalau tak percaya apa kata esok pi cari kat hypermarket pr bazaar Ramadhan. Pernah gak tengok chocodate yang dijual peg kecil 3 biji dengan harga RM4.50.

9 comments:

skulluv said...

kire mhl r kan.hehe

yong_liza said...

salam rmadhan ^^
jenguk2 sini nampak choco date..
mmg dok plan nak beli tp x smpat nk kuar hari nih..hihih
xleh jadi ni...nak !!

Cik Wanie Ghani said...

wanie pun baru dpt rasa smlm,
mmg dok cari merata kat Loq staq,
x dak,
akhirnya kwn dr Jb yg poskan kat wanie,
mmg sedap:)

vidalsisah said...

Kecur jugak nengoknye... hai nak beli kat ane ye? Kat tempat akak tak pernah jumpa lg la, mungkin dijual di pekan2 besar kot.

eelobor said...

mahal lah....

~ain said...

hari tu beli RM3 utk 3 biji...mmg Sedap..

icee-yah said...

harap dapat beli cepat nnt,tunggu balik kl dulu:-)

anyss said...

Assalamualaikum,
Pernah makan benda alah ni...memang sedap. tak rugi walaupun harganya mahal skit, tapi puas hati

Murni Alfathunnisa said...

chocodate ni memang sedap...rasa macam makan biskut almond london..:-)