Pages

Monday, May 7, 2012

Agak-Agak Kalau Langgar OK Ke?

Hari tu pi Carrefour Wangsa Maju. Pas tu nampak le sebuah kereta hitam ni. Ikut suka hati dia aja nak parking kat laluan untuk orang tolak troli. Agak-agaknya kalau kita tolak trolley terkena kereta dia OK ke. Yalah habis tu nak angkat ke trolley. 

Kenalah bersifat prihatin sikit bukan hanya memikirkan diri sendiri aja. 

Masa balik terjumpa satu nota, entah siapa yang letak dengan tulisan "KAU NI BODOH". Betul ke orang yang letak kereta macam ni bodoh? Entahlah.

10 comments:

nurfauzi said...

benda macam ni biasa banyak sangat jadi kat hypermarket.
parking ikut suka.
parking nak dekat dengan pintu masuk.

bagi nota...itu dah marah betol nampaknye

mama maman aka yana said...

itu satu keberanian.. berani keta kena calar, berani kena maki.. berani sungguh.. :)

Mak Lagenda said...

Hui..sampai bg note kat cermin?? Heibat..tp mmg xde adap betul tuan kereta tuh..

Rasa2nya, mmg patut pun dia dpt note

KiD said...

huhuhu.. seb bek tak kena pecah kete tu

alin said...

first time singgah sini.. salam kenal :)

http://alindanblog.blogspot.com/

Myvitrd said...

ni namanya pentingkan diri sendiri.. mungkin pasaraya tu Nenek dia punya.. :-)

Eliss Mie said...

kenapa laa ada manusia mcm ni yer.menyusahkan orang btol.

Hani Syahani said...

rasanya pompuan tu yg letak nota..hahahaha

afiqazizan said...

Tak patut betul orang tu parking ikut suka hati dia..kat tempat laluan orang tolak troli pulak tu.

Nurul Akmal said...

Hah.. ade jugak orang yg macam ni..