Pages

Monday, September 19, 2011

Not Bad Juga Nasi Ayam di Al-Ikhwan Chicken Rice Shop @Bangi

Masa weekend lepas pi le open restaurant, Al-Ikhwan Chicken Rice Shop di Bangi. Memang ownernya kawan my wife so kalau tak silap setiap tahun buat majlis sambutan hari raya. Memang bagus, share rezeki yang ada dengan orang lain.

Memang ramai yang datang, macam-macam juadah ada termasuk nasi ayam rempah, rojak, laksa penang, lemang, ketupat dan etc.

So kedai Al-Ikhwan Chicken Rice Shop di Bangi di terkenal dengan nasi ayam so saya ambil gambar ini ajalah. Afiqah paling suka makan nasi ayam. Nasi lain daripada yang lain since ianya berempah bukan macam biasa.

Kalau nak cuba apa kata pi Al-Ikhwan Chicken Rice Shop di 10-GF, Jalan 15/1F, Seksyen 15, 43650 Bangi, Selangor or boleh call 017-571 5738. Selamat mencuba.

5 comments:

eelobor said...

kalau bro suggest kedai nasi ayam area2 taman melawati ker, gombak ker dah kopem saya pegi. jauh sangat la nak pi sana. tapi kalau kebetulan ke bangi mungkin boleh di cuba kut

sahromnasrudin said...

bro..suggest la tempat area seremban..dekat cikit dgn tempat sy heheheheee

anyss said...

Assalamualaikum,
Saya yang dok Bangi ni pun tak pernah pi makan sini...satu cadangan yang baik juga, mana tahu kot2 nak tukar selera pulak, boleh singgah sini ;)

Geng Borak said...

seksyen 15 eh? macam kedai baru aje...

sal ya said...

tengok pic nasi ayam pun nampak sedap. kat setiap tmpt mst ada satu restoran nasi ayam yg popular kan?