Pages

Monday, August 29, 2011

Teringin Nak Makan Ketupat Daun Palas

Tadi tengok facebook member pas tu ternampak le gambar ketupat daun palas. Memang sedap benda alah ni. Dah beberapa hari terasa nak makan aja benda alah ni. Tadi masa jumpa ngan adik dia cakap ada buat ketupat palas rumah mak mertua. Hmmmm, nampaknya ada chance le merasa benda ni.

So kawan-kawan semua, apakah makanan yang diidam-idamkan untuk berbuka or makan di hari raya nanti?

4 comments:

velasrizal said...

memang klasik benda ni. selalu org utara je buat

Scarlett O'Hara said...

Teringin jugak nak makan tapi semput tak berani nak makan.

JAI said...

Bab jenis pulut memang faveret gua bro. Kat Sarawak kitaorang biasa guna pulut berbanding nasi impit musim raye. Apa-apa pon..SELAMAT HARI RAYA Maaf Zahir dan Batin bro

amry said...

aku ketupat biasa jer bro ok...pekena sekali rendang daging...walllawehhhhhhhh...sempoi woooooo