Pages

Tuesday, August 9, 2011

Bonus untuk Kakitangan Awam, Setengah Bulan Gaji or Minimum RM500 Ogos 2011

Berita gembira untuk kakitangan awam di mana Kerajaan mengumumkan bonus setengah bulan gaji ataupun minimum RM500. Mengikut Berita Harian lagi, Kerajaan juga bersetuju untuk memberi bonus sebanyak RM500 kepada pesara. Bayaran ini akan dibuat pada pertengahan bulan Ogos 2011.

Baguslah ianya dapat meringankan beban kakitangan awam terutamanya bagi menyambut kedatangan Hari Raya Puasa @Aidilfitri yang bakal menjelma nanti. Anyway sure seronok sakan bila tahu tahun ini dapat bonus setengah bulan gaji.

So gunakan bonus dengan sebaik yang mungkin.

14 comments:

KiD said...

untung laaa orang gomen..

zati embong said...

rezeki di bulan ramadhan O.o

JMR said...

best nyer dpt bonus tu...

hrpnya kualiti kije akan terus meningkat..:-)

Baju Kurung Budak said...

Salam.
tahniah kepada kakitangan kerajaan.
Mesti ramai yang tersengih ni dapat bonus tahun ni kan?

Myvitrd said...

orang gomen ramai pakai baju raya barulah ye.. kami ni pakai baju tahun lepas je.. hehehe

puteri279 said...

alhamdulillah....

amry said...

ALHAMDULLLILLAH..RINGAN SIKIT BEBAN AYAH AKU.HIK HIK HIK

eelobor said...

Alhamdulillah.....

fakir al banjari said...

alhamdulillah. abang saya kerja swasta tahun lepas bonusnya rm40,000. felda bayar bonus tahun lepas 9 bulan gaji. kakitangan kerajaan dapat sikit je. tapi kesian ramai kakitangan swasta yang tak dapat bonus pun

ejaMaria said...

senyum tersimpul-simpul... ;p

NUR said...

sokong ayat gunakan dengan sebaiknya bonus itew!!!

amirah said...

rezeki... : P

hazman aka species1980 said...

Yeah....rezeki untuk diorang... dan pastinya BONUS akan diminta lagi time ujung tahun untuk cover beban untuk persediaan sekolah...

sahromnasrudin said...

syukran jazilan yarhamukallah...