Pages

Saturday, August 27, 2011

Baju Kanak-Kanak Lagi Mahal Daripada Dewasa?

Bila sebut aja hari raya, kanak-kanak pasti gembira, maklumlah dapat baju baru. Macam-macam jenis baju ada di pasaran sekarang. By the way, bila kita tengok kan, kekadang baju kanak-kanak lebih mahal daripada dewasa.

Apa-apa pun tak kisahlah kan, sekali-sekala. Macam baju polo ni, yang kanak-kanak @RM59 jika dibandingkan dengan dewasa RM49. Tapi yang suka beli baju macam ni, ianya tahan lama, bukan sekadar nak pakai untuk raya kan?

5 comments:

velasrizal said...

yg mahal kualiti tinggi

♥ Dea ♥ said...

kekadang mhl sangt.. harga lepas sale pon mcm xsale je..:P

Nur Liyana said...

baju kanak - kanak lagi mahal sebab kecik so susah nak jahit..hehe

KiD said...

penangan baju anak... hehehehe

lovely kidz closet said...

mahal sbb susah nak jahit dgn saiz yg kecil.. pastu dengan accessori nyer lagi..