Pages

Tuesday, August 9, 2011

Dapat Juga Ayam Golek Bulan Puasa

Dah 9 hari kita menjalani ibadat puasa dan hari ini dapat merasa ayam golek @Wangsa Melawati. Separuh @RM9 dan seekor RM18. Boleh dikatakan OK le harga, maklumlah sekarang ni kan harga ayam sudah naik.

Not bad le rasanya walaupun bukan tahap superb.

Yang ni sosnya, tak begitu pedas. Bulan puasa mana boleh makan pedas2 kan. Anyway beberapa hari lagi kita nak masuk ke fasa kedua bulan Ramadhan iaitu sepuluh hari kedua. Selamat menjalani puasa dan ingat ya jangan membazir bulan puasa.

8 comments:

velasrizal said...

kuah nampak cair je

KiD said...

ahaaa.. sama lak menu kita berbuka!! :)

Eyriqazz said...

Ayam golek..yummyyy....

amirah said...

rasanya kalo mkn dengan sos atau sambal kicap lagi sedap ni..

hazman aka species1980 said...

hurmm....blum berkesempatan nak tawaf abis bazar ramadan kali nie...sebab selalu beli kuih je untuk berbuka... ;-p

Bro ahmad said...

sedapnya..ayam golek berempah lagi sedap...

zati embong said...

2la,ayam golek biasa makan cicah sos cm2 je.xde n nk buat lauk makan dgn nasi.

Zura said...

selain rempah pd ayam menjdi keutamaan sedapnye..kuah pun mainkan peranan jugak..kalau tenyeh cili api pun sodap tue..hihkihkihk..