Pages

Wednesday, February 16, 2011

Keputusan @Results Liga Juara-Juara @Champions League Pusingan Pertama 16 Pasukan (16 Februari 2011)

Keputusan @Results Liga Juara-Juara @Champions League Pusingan Pertama 16 Pasukan (16 Februari 2011):
  • AC Milan 0-1 Tottenham Hotspur
    Tottenham menang tipis 1-0 menentang pendahulu liga Itali, Serie A, AC Milan di tempat lawan pada pusingan pertama Liga Juara-Juara pagi tadi. Peter Crouch menjadi wira Tottenham setelah menjaringkan gol kemenangan pada minit yang ke-80. Gol tersebut hasil larian Aaron Lennon dari bahagian bawah

  • Valencia 1-1 Schalke 04
    Schalke mendapat kelebihan gol di tempat lawan setelah berjaya mengikat Valencia 1-1. Tuan rumah mendahulu dengan jaringan Soldado pada minit yang ke-17 manakala Raul Gonzales menyamakan kedudukan pada minit yang ke-64.
Dua lagi perlawanan yang menarik pagi esok:

8 comments:

KiD said...

huhu.. tak layan champs league sebab liverpool tak masuk.. hahahaa.. tunggu tgk final aje laah.. Barca pun ok!!
jangan lupa Akhirnya Earning ChurpChurp Cecah 4 Angka!!

ardinihumaira said...

besok jangan lupa tengok ;)

sahromnasrudin said...

AC Milan kne kerja keras kalau nak maju lagi..itu away gol tue huhhuuhuh...bahaya Milan kali ini

siTokei said...

ac milan kena di tpmt sendiri...spurs hanya nak seri jer nampaknya.....tapi 1 gol x bermakna ac milan x boleh bikin gol....

rasp said...

suka lah my bro..penyokong spurs...

faiz said...

tak sabar rasanye nk tgk arsenal..mintak2 arsenal akan buat kejutan...

velasrizal said...

terer btol si peter crouch

angsengal said...

camner nak layan champ league.. dah liverpool tak layak.. aku penyokong arsenal pun layan gitu2 je.. tgk perlawanan semalam pun cam tgk filem seram.. sembunyikan mata celah bantal takut arsenal kalah.. kat nou camp xtau camana lg.. kalau kena bantai sekalipun mintak2lah jgn sampai cam dilalui realmadrid..walaupun xske ngan barca.. tp player2 dia susah aku nak nafikan kehebatan diorang..