Pages

Sunday, February 20, 2011

Dividen KWSP Tahun 2010 Sebanyak 5.80%

Hari ini (20 Februari 2011), Kumpulan Wang Simpanan Pekerja (KWSP) mengumumkan kadar dividen sebanyak 5.80% bagi tahun 2010. Dividen pada tahun lepas (2010) adalah 0.15% lebih tinggi jika dibandingkan dengan dividen tahun 2009 iaitu 5.65%.

Ahli-ahli boleh menyemak pengkreditan dividen 2010 melalui Kios KWSP, kaunter atau i-Akaun mulai Isnin, 21 Februari 2011. Rasanya selagi ianya melebihi 5%, dividen tersebut boleh dianggap competitive.

Berikut adalah antara bloggers yang menulis mengenai dividen KWSP tahun 2010:

8 comments:

ardinihumaira said...

bestnye kalo banyak simpana di kwsp.. dni nyer kwsp sikit je sebab keje kejap ;p

toyolkiut said...

tinggi jg dividennye ye..
tp TK buat lg acc KWSP..
plan nk buat jg wlau kerja sendiri..

relevan said...

Rezeki..bertambah dividen tahun ni..tq Nik..4 links :)

azzey said...

Esok dh blh mula semak nih...

eelobor said...

kawan pun sebenarnya tgh dok pikir2 nak tutup jer akaun ngn kwsp nih. heheheh....

Farra said...

alhamdulillah..rezeki :)

MULAN said...

alaa... dah jobless 14 thn ni.. ada sikit je tp alhamdulillah.. ada jgk.. tapi bagus kan, sebab simpanan masa tua..

birwan ismail said...

tau tak cara nak menggandakan Wang KWSP anda?